• קטגוריה: כללי
  • תאריך פרסום: 23/11/2016
  • פורסם על-ידי:

‏7 נובמבר, 2016

הנדון: מכתב הערכה לאור טיפולה המסור של ורד דוקטורי

 

שלום רב,

באוקטובר 2010 עברתי תאונת דרכים בדרכי לעבודה שהסבה לי נזק גופני  אשר הקשה מאד על חיי ותפקודי היום-יומי. לפני כמה חודשים פניתי אל משגב סוכנות לביטוח בעניין התאונה שעברתי. למזלי לאותה שיחה ענתה נציגת שירות נפלאה וחמה – ורד דוקטורי.

ורד ליוותה אותי לכל אורך תהליך הטיפול בענייני התאונה, הסבירה לי באופן מפורט את הזכויות המגיעות לי והדריכה אותי בצורה סבלנית ואדיבה כיצד למלא את כל הפרטים הנדרשים לצורך הפרוצדורה.

ורד היא דוגמא ומופת בעיני לאופן שבו צריכים נציגי שירות, בעיקר בתחום רגיש כמו ביטוח, להתנהל עם קהל הלקוחות. אני רוצה להדגיש שוב את היחס האדיב, הסבלנות, התמיכה וההדרכה הצמודה שאפיינו את אופן מתן השירות מצד ורד, כל אלו אינם מובנים מאליהם בעיני. לאור חוויית השירות המוצלחת ויוצאת הדופן מצד ורד, חשתי חובה מוסרית להיות מליצת יושר ולהביא לידיעתכם את אופן עבודתה המסור והמיוחד.

המונטין של חברות הביטוח בציבור לא תמיד כ"כ מוצלח, ועד למקרה הנוכחי גם דעתי הייתה כזו. אך לאחר שנתקלתי ביחס המיוחד מצדה של ורד השתנתה דעתי לחלוטין בקשר לסוכנות הביטוח משגב. דעו לכם שיש לכם מעתה לקוחה מרוצה כשגרירה בביה"ח שערי צדק.

בברכה,

השם שמור במערכת

Comments are closed.

משגב סוכנות ביטוח

רוצה להישאר מעודכן? לחץ כאן להרשמה לניוזלטר שלנו

יצירת קשר


כל הזכויות שמורות למשגב סוכנות לביטוח הסדרים פנסיונים וחסכון בע"מ

עוצב ע"י BY Group

הידעת ?

בכל תביעה מכל סוג שהיא קיימת חשיבות רבה לדיווח מיידי על התביעה וזאת גם אם אין עדיין בידי התובע את כל המידע ו/או החומר שנדרש לצורך הגשת תביעה. על כל אובדן של רכוש, תכשיטים או דברי ערך יש לפנות למשטרה (ולא רק במקרה גניבה) ולדווח בסמוך לגילוי האובדן