אמנת שירות

אמנת השירות נבנתה מתוך תפיסה הממקמת את הלקוח במרכז העשייה ומתוך אמונה כי יש לתת מבוטח שירות ומקיף וכולל בכל עיין הקשור למוצר או שירת שלהקוח רוכש באמצעותינו לאורך כל תקופת העבודה המשותפת איתו.
משגב סוכנת לביטוח הסדרים פנסיוניים וחיסכון בע"מ (בקיצור – משגב), עקרי אמנת השירות:

שירות אישי מותאם לצרכי הלקוח

אנו מודעים לכך שלכל לקוח צרכים ייחודים לו. בהתאם לכך, משגב תפעל על מנת לזהות ולהבין את צרכיך ולהעניק לך שירות מקיף וכולל תוך ליווי של סוכני הביטוח ואנשי המקצוע במשגב. שירות איכותי, מקצועי ושקוף עבור הלקוח, מהווים תנאי יסוד ליכולת הלקוח לממש ולמנוע פגיעה בזכויותיו.

הגינות וכבוד

כסוכנות ביטוח בעלת רישיון כנדרש עפ"י חוק, אנו מתחייבים להתייחס אליך, הלקוח בהגינות ובכבוד תוך הערכה רבה והקשבה לצרכיך.

זמינות עבורך

אנו מבינים כי בפנייתך אלינו יש למרכיב הזמן חשיבות רבה, מתוקף כך, אנו נעדכן את לקוחותינו לגבי אופן קבלת השירות, לרבות דרכי התקשרות, אנו נעשה כל מאמץ ונפעל במסירות ובנאמנות כלפיך במתן מענה מועיל, מקצועי ובזמן סביר תוך מתן תשובות בהירות ומנומקות לפנייתך.

שרות יוזם ללקוחות משגב

משגב תפנה בשרות יזום למבוטחיה אחת לשנתיים ו/או במקרה שיובא לידיעתנו על שינוי במצב הלקוח.

פרטי התקשרות

משגב מעמידה לרשותך מגוון ערוצי תקשורת מול צוותי השרות השונים:

ימים ושעות הפעילות של הסוכנות: ימים א-'ה' בין השעות 8:00-16:00

> פניות שרות לדסק לקוחות אישי (בכל תחומי הביטוח):

sherut@misgav.co.il | 03-9204416 | פקס 03-9204444 |

> פניות לתיאום פגישה עם סוכן ביטוח:

meeting@misgav.co.il | 03-9204416 | פקס 03-9204444 |

> פניות לתחום ביטוח אלמנטרי ותביעות:

| sherut@misgav.co.il | 03-9204444 |

> תביעות בריאות:

sherut@misgav.co.il | 03-9204416 | פקס 03-9204444 |

> פניות הציבור:

| לימור חג׳אג׳, סמנכ"ל השירות | limorh@misgav.co.i 

נושא הפניה זמני מענה הערות נוספות
בקשת הלקוח לפגישה עם סוכן ביטוח עד-7 ימי עסקים פגישה עם מבוטח תתקיים כשיש ברשות הסוכן מידע מהמסלקה הפנסיונית
מסירת מידע ללקוח בעניין תביעה עד-2 ימי עסקים למען הסר ספק מדובר במסירת מידע עד דרכי הפעולה בתהליך התביעה
מסירת מסמכים הנמצאים ברשותנו על פי דין עד-3 ימי עסקים
יצירת קשר מטעם משגב למתן מענה ראשוני לאחר פניה מצד המבוטח עד-2 ימי עסקים
מענה ענייני לבקשת הלקוח לבל ממשגב או מגוף מסודי אישור או מסמך
וכן להעביר בקשה לגוף מוסדי לביצעו פעולה הקשורה לחשבון או פוליסה
עד-7 ימי עסקים מתאפשר רק כאשר קיט המסמכים מלא תקין
יזום פניית שירות עקב שינוי במצבו של הלקוח
בכפוף לאירועים המפורטים בתקנות
עד-7 ימי עסדים במידה ולא הובא לידיעת הסוכנות על שינויים כאמור במשך שנתיים,
תיזוום משגב פניית שירות ללקוח לבירור מצבו

משגב סוכנות ביטוח

רוצה להישאר מעודכן? לחץ כאן להרשמה לניוזלטר שלנו

יצירת קשר


כל הזכויות שמורות למשגב סוכנות לביטוח הסדרים פנסיונים וחסכון בע"מ

עוצב ע"י BY Group

הידעת ?

בכל תביעה מכל סוג שהיא קיימת חשיבות רבה לדיווח מיידי על התביעה וזאת גם אם אין עדיין בידי התובע את כל המידע ו/או החומר שנדרש לצורך הגשת תביעה. על כל אובדן של רכוש, תכשיטים או דברי ערך יש לפנות למשטרה (ולא רק במקרה גניבה) ולדווח בסמוך לגילוי האובדן