Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מרכז המידע שלנו

השירותים שלנו

פוסטים אחרונים

פיצוי שבועי לנפגעי תאונה – משגב

תאונות דרכים, תאונות עבודה ו"סתם" תאונות בבית עלולות להסב לא רק נזק גופני, אלא במקרים רבים גם נזק כלכלי עצום לתא המשפחתי. ביטוח תאונות אישיות מכסה את כל סוגי התאונות בכל מקום בעולם ובכל זמן. הביטוח מכסה מקרים של מוות, נכות, שברים וכוויות מתאונה, ואף נכות אורתופדית.

ביטוח תאונות אישיות מציע  נספח פיצוי שבועי, המסייע למבוטח להמשיך ולהתנהל כלכלית מיד לאחר התאונה, ללא המתנה בת 3 חודשים הנדרשת לקבלת קצבה בגין אובדן כושר עבודה (לאנשים עובדים בעלי רכיב ביטוחי בחיסכון הפנסיוני שלהם).

הנספח מאפשר למבוטח שנפגע ואשר איבד את כושרו לעסוק במקצועו או בעיסוקו, כיסוי עבור נכות תעסוקתית החל מהיום 14 ללא התקזזות עם שום גורם, זאת בנוסף לפיצוי חד פעמי בתנאים הטובים ביותר בעולם הביטוח.

גם אם הנכם אנשים עובדים, ביטוח תאונות אישיות עשוי למנוע קריסה כלכלית, מאחר ואובדן כושר עבודה, שהינו כיסוי מצוין בפני עצמו, מופעל רק אחרי 3 חודשי היעדרות מהעבודה.

הביטוח מתאים גם לילדים, אשר הסיכון לגביהם גדול: מדי שנה פונים לחדרי המיון 180 אלף ילדים שנפגעים בתאונות בבתיהם או בעת פעילות פנאי- 20 אלף מהם נפצעים קשה ונזקקים לאשפוז. תאונות בית ופנאי הן הגורם ל-90% ממקרי האשפוז אצל תינוקות ופעוטות עד גיל 4, ול-80% ממקרי האשפוז בקרב ילדים בגילאי 5-17.

גם אם ברשותך פוליסת ביטוח תאונות אישיות ישנה – אנו ממליצים לך לבחון רכישה של פוליסה חדשה – בשנים האחרונות הפוליסה עברה שיפורים משמעותיים ונוספו בה כיסויים שלא היו קיימים בתוכניות הישנות. היתרון הבולט בתוכניות החדשות הוא שכיום סכומי הביטוח הניתנים למבוטח מתייחסים לתאונה אחת בלבד ומתחדשים במלואם בגין תאונות נוספות, אם יקרו חלילה.

מה קרה לך?

מלאו פרטים או התקשרו 03-9204444