מרכז המידע שלנו

השירותים שלנו

פוסטים אחרונים

אמנת שירות ללקוחות

לקוחות נכבדים,
לאור השינויים שחלו בעשור האחרון בענף הבטוח ועם התרחבות חובותיו של הסוכן עקב הוראות רגולציה,
הדרישה למערכות מידע בסטנדרט גבוה, אחריות מקצועית והתייקרות העלויות הכרוכות בקיום חובות אלה
ובמקביל לירידה החדה בעמלות הסוכנים אנו נאלצים לפעול באופן אחר, שיאפשר לנו לתת לכם לקוחותינו את השירות לו אתם ראויים.

אמנת השירות (service level agreement)
מתוך הכבוד שאנו רוחשים ללקוחותינו
אנו מוצאים לנכון לתאם ציפיות ביניכם הלקוחות לבין משגב, בכל הקשור בקבלת שירות מתמשך.
אמנת שירות זו נבנתה מתוך תפישתנו הממקמת את הלקוח במרכז העשייה ומתוך אמונה
כי שירות הניתן תוך אחריות,זמינות, כבוד הדדי, מקצוענות ונגישות,
הוא אשר יוצר נאמנות וקשר לטווח ארוך לשביעות רצונם של הגורמים המעורבים.

להלן התחייבויותינו שאמורות להיות ביטוי לציפיותיכם – לקוחותינו ומקבלי השירות
מול משגב נותנת השירות :

1. סוכנות הבטוח, בעלת רישיון כנדרש עפ"י חוק, תתייחס ללקוחותיה בהגינות ובכבוד תוך כיבוד פרטיותם.

2. משגב תעדכן את לקוחותיה לגבי אופן קבלת השירותים, לרבות דרכי התקשרות, ימי עבודה ושעות פעילות המשרד.

3. משגב מתחייבת להתייחס לפניית הלקוח, לתאום פגישה, לשיחה עם גורם רלבנטי- לא יאוחר מ- 3 ימי עסקים.

4. משגב תקיים תקשורת יעילה וזמינה, עם לקוחותיה כדי לספק מענה ראשוני לכל פניה,
באופן ברור ומנומק ככל שניתן – לא יאוחר מ-2 ימי עסקים.
היה ולא ניתן לספק את התשובה בזמן הנקוב, יפנה הגורם המטפל ללקוח לעדכן.

5 . פניית שירות המחייבת פניה לגוף מוסדי- התהליך יארך בהתאם ללוח הזמנים של הגוף המוסדי הרלוונטי.

6. לקוח הפונה למשגב לצורך טפול בעניין תביעה, יקבל ממשגב מידע אודות זכויותיו
ומידע לגבי דרכי הפעולה העומדות בפניו בתהליך יישוב התביעה.

7. חלק מהשירותים שינתנו, כלולים בעמלת התווך שמקבלת הסוכנות .
חלק מהשירותים מחייבים תשלום המתעדכן מעת לעת. פירוט השירותים נמצא באתר משגב

שעות פעילות המשרד
ימים א-ה בין השעות 08:30-16:00

לשירותכם,

משגב

מלאו פרטים או התקשרו 03-9204444

דילוג לתוכן