Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הסדר בריאות קולקטיבי לעובדים

מעסיקים רבים כבר הבינו את הצורך במתן ערך מוסף ורווחה גבוהה לעובדיהם. אחת ההטבות המשמעותיות לעובדים הינה הצטרפות לפוליסת בריאות קולקטיבית לעובד ולבני משפחתו. עובד שירכוש פוליסת בריאות באופן פרטי ישלם תעריף יקר יותר שגדל לאורך השנים ובאמצעות הצטרפות לקולקטיב מעסיק ייהנה מעלויות מוזלות יותר ומכיסויים רחבים המותאמים לצרכיו.

בביטוח קולקטיבי נהוג שהמעסיק משלם את הפרמיה במרוכז וגובה השתתפות חלקית או מלאה מהעובדים. המעסיק יכול לממן מרכיב בסיסי בלבד או את כל הפוליסה ויש כאלו שממנים גם על העלויות עבור בני המשפחה.

ההצטרפות לביטוח הקולקטיבי יכולה להיות גורפת דהיינו כל עובד בארגון בהכרח מצורף לביטוח, אפשרי כי ההצטרפות תהיה וולונטרית: לפי בחירתו של העובד בהתאם לפגישת העובד עם בעל רישיון.

מנהל ההסדר אמון על כל היבטי הטפול בביטוח בריאות קולקטיבי:

  • טיפול בביצוע מכרז בין יצרנים לביטוח בריאות קולקטיבי מורחב ומוזל עבור העובדים
  • ביצוע פגישות עם העובדים- החלטה לגבי צירוף העובד ובני משפחתו .
  • שירות שוטף וטפול במיצוי זכויות– באמצעות מחלקת תביעות מקצועית ובעלת ניסיון רב

מומלץ למעסיקים בעלי קולקטיב בריאות קיים לבחון מידי פעם את איכות הכיסויים והתאמתם לכיסויים חדשים שמוצעים כיום ובמקביל לבחון את העלות לעובד ומשפחתו.

למעסיקים להם לא קיים הסדר קולקטיב בריאות לבחון את הנושא באמצעות סוכנות מקצועית ובעלת ניסיון הן בצד העסקי וליווי מכרז מול חברות הביטוח, והן בצד מיצוי הזכויות ומתן מענה איכותי ומקצועי בטיפול בתביעות.

מה קרה לך?

מלאו פרטים או התקשרו 03-9204444