Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הסדר אשראי לעסקים

מרבית העסקים צורכים אשראי לצורך ניהול והתפתחות העסק, בין אם מדובר באשראי בנקאי או חוץ בנקאי.
במידה ואשראי חוץ בנקאי נמצא על הפרק, ניתן לקבל הלוואה בתנאים נוחים ביותר מחברות הביטוח.

לצד האפשרות לקחת אשראי, קיימת האפשרות לרכוש מחברת הביטוח גם ביטוח אשראי בגין מוצרים/ שירותים שנמכרו ללקוחות וטרם נתקבלה התמורה בגינם.

בחיי בית עסק קיימים צרכים מהותיים המשפיעים על ההיבט הכלכלי: לצד מכירות ושיווק המוצרים/ והשירות אותם מציע בית העסק- עליו לדאוג כי יקבל תשלום בעבורם בזמן ובסכומים שנקבעו, וכן לדאוג לתזרים מזומנים ומקור ללקיחת הלוואות במידה ונדרש לשם קידום העסק או כיסוי חובות.

אשראי לעסקים:

לאורך חיי בית העסק, מפעם לפעם נדרשות הלוואות עסקיות מסיבות שונות: פתיחת סניף נוסף, רכישת ציוד חדש לעסק, הרחבת פעילות, פתרון בעיות תזרים ועוד. מעבר לאפשרות קבלת הלוואה מהבנקים קיימת אפשרות קבלת הלוואה בתנאים אטרקטיביים גם בחלק מחברות הביטוח, הלוואות אלו בדרך כלל גמישות יותר ומותאמות יותר לצרכי הלקוח אך לא בהכרח זולות יותר.

ביטוח אשראי:

בעולם העסקי, נהוג פעמים רבות שהעסק נותן אשראי ללקוחות- כלומר מספק את המוצרים טרם קבלת תשלום מלא בעבורם. תקופות האשראי יכולות להיות בשבועות, חודשים ובמוצרים מסוימים אף לשנים. במצב שכזה אין ביטחון כי במועדים הצפויים יתקבלו כל התשלומים.  הסיבות לאי תשלום מצד הלקוחות יכולות להיות תפעוליות, תזרימיות, פוליטיות ועוד. ביטוח אשראי מפצה את בית העסק במקרים אלו, ומבטיח לעסק את ההכנסות שאותם ציפה לקבל.

 

במסגרת פגישה עם איש מקצוע מומחה -יבוצע ניתוח אישי של צרכי העסק, ניתוח יכולת תשלום כספים מצד הלקוחות  והבנה משותפת של גובה האשראי שיש לבטח, כמו כן, בחינת צורך באשראי לעסק- ובדיקת תנאים הטובים ביותר בהתחשב בסכומים הנדרשים.

מה קרה לך?

מלאו פרטים או התקשרו 03-9204444