Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מרכז המידע שלנו

השירותים שלנו

פוסטים אחרונים

ביטוח בריאות קבוצתי

מעסיקים כיום משקיעים מאמצים רבים בגיוס עובדים ולא פחות בשימור עובדים איכותיים. אחד האמצעים העומדים לרשות המעסיק הינו מתן הטבות לעובדים מיוחדות כגון: סבסוד ארוחות צהרים, בונוסים, מסלולי הכשרה מקצועיים וכד', כאשר האתגר כאן הוא לייצר הטבות וסוגי תגמול המתאימים באמת לצרכים והרצונות האמיתיים של העובדים.

כולנו שמענו על מקרים בהם פקד את העובד אירוע רפואי משמעותי (השתלה, מימון תרופה שאינה בסל הבריאות)  וברגע האמת מגלה העובד כי אין מענה מתאים למימון ההוצאות- לא בסל הבריאות הממלכתי, ולא בקופות החולים, העובד במקרה כזה מנסה לעשות כל שביכולתו כדי להתמודד ההוצאות הכספיות הגבוהות ובמקרים רבים אף מגדיל המעסיק ועורך מגבית מהעובדים לטובת העניין.

ההתקדמות הטכנולוגית המהירה בתחום הבריאות בארץ ובעולם מביאה למצב שבו המערכת הציבורית מתקשה לספק ולממן לאזרחי ישראל את הפתרונות הרפואיים הטובים ביותר. גם רכישת ביטוחים משלימים של קופות החולים לא נותנת מענה מלא במצבים קשים כמו צורך בהשתלות איברים בחו"ל, טיפולים מיוחדים וניתוחים בחו"ל או תרופות שלא כלולות בסל הבריאות.

בשנים האחרונות העובדים מודעים וערים לצורך בביטוח רפואי להם ולבני משפחתם מה שמוביל לכך כי רכישת ביטוח בריאות קבוצתי ממקום העבודה נתפסת בעיניהם כהטבה חשובה ומשמעותית ואף לשיקול התחלת עבודה במקום כזה או אחר. בעיקר עובדי חברות low-tech מראש תוכניות התגמול וההטבות מטעם המעסיק, ברוב המקרים, נמוכות משמעותית מהטבות הניתנות לעובדי hie-tech. כאן ניתנת למעסיק הזדמנות למתן הטבה משמעותית לעובדים, וגם לקבל הטבה במחיר, דבר אשר לא יכביד על ההוצאות .

מהו ביטוח בריאות קבוצתי?

פוליסה קבוצתית מכילה מגוון כיסויים ביטוחיים לכיסוי הוצאות רפואיות, הפוליסה נרכשת באופן מרוכז בתהליך מו"מ באמצעות סוכנות הביטוח המלווה.

ברוב המקרים המעסיק מממן את הרובד הבסיסי שכולל בדרך כלל כיסויים משמעותיים שלא מקבלים מענה בסל הבריאות הממלכתי או בקופות החולים כגון: השתלה, תרופה מחוץ לסל הבריאות, העובד יכול להרחיב את רובד הבסיס ואף לצרף את בני המשפחה בעלות מוזלת ובתנאים טובים יותר מאשר היו מצטרפים באופן פרטי.

פוליסה קבוצתית מיועדת לארגון בעל 50 עובדים ומעלה, ותקופתה עד 5 שנים מיום ההצטרפות. בתום התקופה ייערך שוב מו"מ לחידוש ושדרוג התנאים.

יתרונות הביטוח הקבוצתי אל מול ביטוח פרטי:

  1. תעריף מוזל: התעריף בביטוחים קבוצתיים מוזלים משמעותית ביחד לרכישת פוליסת בריאות פרטית עי' כל עובד בנפרד, הפער יכול להגיע לעשרות אחוזים בתעריף החודשי.
  2. כניסה לביטוח ללא הצהרת בריאות: ההצטרפות לפוליסה קבוצתית משחררת את העובד ממחויבות מילוי הצהרת בריאות, ובכך מאפשרת כיסוי ביטוחי גם לעובדים אשר אם היו צריכים למלא הצהרת בריאות חב' הביטוח הייתה מסרבת לקבלם לביטוח/ או לחילופין גובה מהם תעריף יקר יותר ביחס למבוטח ללא בעיות בריאות.
  3. תנאי ביטוח משופרים: ברכישת פוליסת בריאות פרטית הכיסויים אחידים בין הרוכשים, כאשר בהליך מו"מ לסגירת הסכם ביטוח בריאות קבוצתי, יכולים להרחיב משמעותית את היקף הכיסויים, ולאפשר לעובד קשת כיסויים.
  4. המשכיות כפוליסה פרטית: ברוב הסכמי פוליסה קבוצתית, עם סיום העבודה יכול העובד להמשיך את הפוליסה במתכונת פרטית ללא צורך בהצהרת בריאות (לרוב בתוך 60-90 יום ) ועם הנחה על המחיר הרגיל.

 

למה לבחור בסוכנות משגב כסוכן המלווה לביטוח קבוצתי רפואי?

  1. בזכות הניסיון: למשגב מעל 30 שנות ניסיון בעבודה הן עם ארגונים קטנים ובינוניים והן בארגונים גדולים. בזכות הניסיון והיקף העבודה מול חברות הביטוח נבנה לכם תוכנית מותאמת לצרכי העובדים ובמקרים רבים נוכל להרחיב את כיסויי המדף של חברות הביטוח (כגון הגדלת תקרת החזר כספי/ הגדלת מספר ייעוצים בשנה וכו'),
  1. סוכנות בלתי תלויה: ייחודיות סוכנות משגב הוא בעצמאותה בעבודה אל מול כל חברות הביטוח, היות ואנו לא בבעלות של אף חברת ביטוח – נערוך הליך מו"מ אובייקטיבי אל מול כל חברות הביטוח עד לקבלת ההסכם והמחיר הטובים ביותר שניתן להשיג למעסיק ולעובדים .
  1. שירות: למשגב מחלקת תביעות מקצועית ובעלת ניסיון רב למימוש זכויות העובדים אל מול חברות הביטוח, העובדים והמעסיק ייהנו מטיפול VIP מסוכנות שתעדכן את העובד בזכויותיו ותדאג אף לליווי וטיפול עד לקבלת התשלום מחב' הביטוח. בנוסף כסוכנות גדולה וותיקה, קיים במשגב תהליך סילוק תביעה פנימי בסוכנות (עד תקרת החזר) ללא העברת התביעה לחברת הביטוח- מה שמקצר משמעותית את זמן הטיפול בתביעה.

מעוניינים לשמוע עוד פרטים ולקבל הצעה?

נשמח להגיע אליכם לפגישת היכרות ובירור צרכים, נבין את הרכב עובדי הארגון, גילאים, עיסוק וכו', נבין מהו תקציב המעסיק לטובת עניין זה ונבנה לכם את התוכנית המתאימה והמורחבת ביותר שניתן לקבל מחברות הביטוח.

מה קרה לך?

משגב מאחלת לך ולבני משפחתך חג פסח שמח

לקוחות יקרים,
משרדינו יהיו סגורים במהלך החג וחול המועד בין התאריכים: 22-29/4.
נשוב לעבודה סדירה ביום שלישי ה- 30/4.

במהלך חול המועד (24-25/4 בין השעות 8:00-12:00) יינתן מענה חירום לפניות מסוג: ניתוחים, תאונות, ונזקי צנרת:

מיכל: 054-2075570 (ניתן  גם לשלוח הודעת WhatsApp)
פניות במייל לכתובת: tviot1@misgav.co.il

בפנייה יש לציין: שם, ת"ז, סיבת הפניה וטלפון ליצירת קשר.

להודעות שאינן דחופות, ניתן להשאיר הודעה בעמוד 'צור קשר' – המענה יינתן עם חזרתנו מהחופש.

לקוחות יקרים,
משרדינו יהיו סגורים במהלך החג וחול המועד בין התאריכים: 22-29/4.
נשוב לעבודה סדירה ב- 30/4.

במהלך חול המועד (24-25/4 בין השעות 8:00-12:00) יינתן מענה חירום לפניות מסוג: ניתוחים, תאונות, ונזקי צנרת:

מיכל: 054-2075570 (ניתן גם לשלוח הודעת WhatsApp)
פניות במייל: tviot1@misgav.co.il

בפנייה יש לציין: שם, ת"ז, סיבת הפניה וטלפון ליצירת קשר.

להודעות שאינן דחופות, ניתן להשאיר הודעה בעמוד 'צור קשר' – המענה יינתן עם חזרתנו מהחופש.

מלאו פרטים או התקשרו 03-9204444